top of page

Event mood

Svatební koordinace

Pojďme společně zrealizovat  Váš velký den.

Chystáte svatbu a nechcete na to být sami? Pojďte do toho s námi. Pomůžeme Vám s veškerou přípravou tak, abyste s Vaším velkým dnem měli co nejméně starostí.

Eventmood koordinace svatby a fotokoutek

Toužíte i Vy po svatbě jako z pohádky nebo o jednoduché svatbě v přírodě? Víme, že každý pár je jedinečný a chce něco trochu jiného, proto ke snoubencům přistupujeme individuálně . Chceme, aby Váš Den D byl přesně podle Vašich představ.


Při plánování svatebního dne Vám na základě zkušeností doporučíme ověřené dodavatele, kteří rozproudí zábavu, udělají Vám nádherné fotky nebo natočí video na památku, ke kterému se budete vracet.. Postaráme se zkrátka o vše, co budete potřebovat.

Po celý svatební den budeme Vaší pravou rukou, na kterou se můžete spolehnout. Naším hlavním úkolem v tento den je koordinace a zařízení bezstarostného průběhu celé akce, tak abyste si svůj vysněný den v klidu užili s přáteli a rodinou.



Co Vám můžeme nabídnout:

Koordinace obřadu

  • 1x schůzka před svatbou

  • jsme Vám k dispozici od ranních příprav až do skončení obřadu

  • pomůžeme Vám s vázáním šatů, přivítáním hostů, myrtováním, koordinací hostů a dodavatelů na místo svatby, přípravou na místě (doklady, prstýnky, kapesníčky, družičky, komunikace s matrikou), seřazením hostů, předáním dokladů matrice a dalších nezbytností souvisejících s obřadem

Koordinace celého dne

  • 1-2x schůzka před svatbou

  • jsme Vám k dispozici od ranních příprav do večerních hodin zhruba do 19 – 21 hodin (zkrátka do skončení všech koordinovaných událostí)

  • pomůžeme Vám s vázáním šatů, přivítáním hostů, myrtováním, koordinací hostů a dodavatelů na místo svatby, přípravou na místě (doklady, prstýnky, kapesníčky, družičky, komunikace s matrikou), seřazením hostů, předáním dokladů matrice, koordinací hostů na focení, usazením hostů na oběd, přípravou a koordinací ceremoniálů. (tance, dort, kytka….)

Koordinace + svatební přípravy

  • počet schůzek před svatbou dle potřeby

  • před svatbou Vám pomůžeme s výběrem a zařízením dodavatelů, potřebných povolení, doplňků, výběrem šatů….

  • v den svatby jsme Vám k dispozici od ranních příprav do večerních hodin zhruba do 19 – 21 hodin (zkrátka do skončení všech koordinovaných událostí)

  • pomůžeme Vám s vázáním šatů, přivítáním hostů, myrtováním, koordinací hostů a dodavatelů na místo svatby, přípravou na místě (doklady, prstýnky, kapesníčky, družičky, komunikace s matrikou), seřazením hostů, předáním dokladů matrice, koordinací hostů na focení, usazením hostů na oběd, přípravou a koordinací ceremoniálů. (tance, dort, kytka….)



Proč si zvolit nás?

 Máme dlouholeté zkušenosti s organizací svateb, firemních akcí a plesů a staráme se o to, aby i Vaše svatba byla nezapomenutelná. Zaměřujeme se na detaily, dbáme na preciznost a dodáváme každé události osobitý šarm a styl.

Kontakt:

Veronika Křiváková

🌎 TikTok



Dále Vám na Vaši svatbu můžeme nabídnout:

  • Fotokoutek: Ve fotokoutku zabavíme Vaše hosty, kteří si z něj mohou ihned odnést vytištěné fotografie domů jako památku na Váš velký den.

  • Dekorace a výzdobu:  Nabízíme tematické dekorace, balónkové a světelné instalace a další kreativní výzdoby, které dodají Vaší svatbě unikátní kouzlo.

Eventmood koordinace svatby a fotokoutek

Archiv Veronika Křiváková


42 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page